Selpak Satan Bitli Kız ve Cam silen Sümüklü Çocuğun Maceraları

21 Mart 2010 Pazar

Sakın ola Sümüklüm !!!




Gıcık olduydum...

Sinirim Tepeme vurduydu....

Bide naz yapıyor ya en çok ona sinirleniyom....

Bide sana kur yapyo gibime geliyo be sümüklü....

Tamam fakiriz makiriz ama tek varlıgımız sensin

Ne isterler bizim gibi çulsuzlardan

Sakın ola kanma ona sümüklüm....

Kullanıp atacak

Nerdenmi biliyorum? Ben daha çocugum nerden bilecem diyorsun demi?

Ama ben çocukluktan selpak satarım....

Bizimde onlar için bir selpak mendilinden farkımız yok.....

Ne süsümüz var ne püsümüz....beyaz bi mendiliz....

En beyazından...parfümsüz..çiçek desensiz...dokunulmamış

Sevgiler: bitli kız.

1 yorum:

  1. Ne şeker şeylermişsiniz siz. Yerim sizi. Canlarım benim:)

    Bitli hanımkız bu sümüklü biraz yarım akıllı gibi göz kulak ol tamam mı?

    Olmayacak şeylerin peşinden sıyırtı veriyor.

    YanıtlaSil

Bir bahşiş bırak be

Söyledik ki biz