Selpak Satan Bitli Kız ve Cam silen Sümüklü Çocuğun Maceraları

12 Mayıs 2010 Çarşamba

Keten Helva Satan Amca

Hahaha!

Daha kaç kere kandırdığını sanıp neşeleneceksin acaba?

Daha kaç kere inanacağım sana keten helva satan yaşlı amca?

Bundan sonra kötü keten helva yapmayacağım, söz veriyorum! 

Yemezler amca! 


Kanmayız ama yalan söyleyenle yalana inanan arasında ki yerdeyim.

Ya yalanlarına inanıp saflığımı ispat edeceğim,

Ya da seni yalanlarınla seni cezalandıracağım.

Hoho hoyt keten helva satan yaşlı amca! 

Ne keten helvan var ne de sana gerçekten inanan var.

Ama çaldırmazlar amca sana, saflığı.

Sana inandığım için değil sana benzememek için yalanlarını yutuyorum. 


Ho ho ho Keten helva satan amca! 

En çok senden korktum keten helva satan amca!

Sana benzemekten korktum keten helva satan amca!

Şükürler olsun hala korkuyorum ve bilerek yalanlarına inanıyorum. 

Unuttun galiba keten helva satan amca!

Ben hala çocucğum!

Hehe hehe he Keten helva satmaya devam et keten helva satan amca!

1 yorum:

Bir bahşiş bırak be

Söyledik ki biz